Cel szkolenia
Zdobycie umiejętności zarzadzania bezpieczeństwem danych osobowych, zdobycie nowych kwalifikacji.
Program szkolenia
- Identyfikacja potrzeb szkoleniowych – jak dopasować standardy organizacji do własnych wartości.
- Kontrakt.
- Jak rozpoznać klienta – wywieranie wrażenia i typologia klientów.
- Rola aktywnego słuchania w pracy z klientem.
- Adaptacja swoich wartości w model obsługi klienta organizacji – scenki.
- Uważność na potrzeby klienta.
- Zebranie trudnych sytuacji w pracy z klientem.
- Wspólne budowanie modeli reakcji w sytuacjach trudnych.
- Praca ze scenariuszami – opisy klientów – scenki.
- POPO, PIW oraz FUKO jako narzędzia przydatne do radzenia sobie z obiekcjami.
- Podsumowanie i zaplanowanie Follow Up.
Warunki przyjęcia
Osoby, które mają luz planują mieć kontakt z klientem.
Organizacja zajęć
Szczegółowy harmonogram kursu zostanie ustalony z zamawiającym. Kurs realizowany dla grup zorganizowanych na zlecenie.
Szkolenie trwa 2 dni (16 godz.).
Egzaminy i dokumenty końcowe
Po ukończeniu kursu uczestnik otrzymuje zaświadczenie MEN zgodne z obowiązującym wzorem.
Korzyści ze szkolenia
Kształtuje umiejętności
w obsłudze klienta
Uczy prowadzenia rozmowy dążącej do rozwiązania problemu w razie jego wystąpienia
Zachowanie wysokiego poziomu zadowolenia klienta
Szkolenie kierowane jest do osób, które mają pierwsze kontakt z klientem. Szkolenie prowadzone przez instruktora, który pracuje według najlepszych praktyk
Potrzebujesz przeszkolić więcej osób? Zobacz naszą ofertę szkoleń dedykowanych
Jeżeli chcesz przeszkolić więcej osób – skontaktuj się z nami: dostosujemy program i organizację szkolenia do Twoich potrzeb.